تلخندی برای همه
تلخندی برای همه
ازسیرتاپیاز

 

 

 

 

از اول تا آخر فیلم را که نگاه کردم آفرین گفتم به دست اندرکارهایش و اینکه تا به حال همچین مستند جذاب و جالب و قطعا" بدون حاشیه ای!! ندیده بودم. مستندی که بهترین مستند سال 2011 می شود و از لحظه ای که شروع می شود با کنسرت های جذاب و دیدنی یک پسر بچه نوجوان کانادایی است و در ادامه داستان زندگی این پسر بچه و مشکلاتی که برای خواندنش پیش می آید و باز هم کنسرت های جذاب با موسیقی و ریتم دلنواز و صدایی به یاد ماندنی و نوجوانانه که هر گروه سنی را به شدت مجذوب خود کرده مخصوصا" جمع کثیری از دختران نوجوان احساساتی سراسر دنیا را!

از طرفی احسنت و آفرینت سراریز می شود به اسکوتر براون که این پسر بچه را از یوتیوب کشف کرده و او را حمایت و مشهور کرده و سعی کرده او را ثروتمند کند. برای او معلم آواز گرفته و در شروع هر کنسرتی مراسم دعایی برگزار میکنند و همه در حیرت این می مانند که چه انسانهای فهیم و باخدایی که قبل از برنامه شان از خدا هم یادی میکنند!

بعد از چند بار متوالی دیدن این مستند و دیدن جنون وحشتناک هوادارانِ نوجوانِ جاستین بیبرِ 16 ساله، به این فکر افتادم تا وبگردی کنم تا درباره ی این نوجوان میلیاردر و هوادارنش و گروهش اطلاعات بیشتری به دست بیاورم.

از بین همه ی سایت های تبلیغاتی و صفحات فیس- ب و یوتیوب و گوگل و ... سرتیتر یک سایت مرا در جا خشک کرد.

جاستین بیبر عروسک صهیونیسم

Justin Bieber is Just Another Zionist Marionette

اینکه اسکوتر براونِ یهودی از جاستین استفاده ی ابزاری کرده برای رسیدن به اهدافش که یکی از آنها کمک به اسراییل است... اینکه اسکوتر براون خانواده اش در فلسطین اشغالی زندگی میکنند و هالیوود به او لقب مغز متفکر جاستین بیبر را داده.... اینکه او برای جاستین وقت ملاقات از رییس جمهور اسراییل (شیمون پرز) میگیرد و او گفته که عاشق جاستینه... او را به تل آویو برده تا در آنجا اسراییلی ها هم از کنسرت بی بهره نمانند... اینکه دعای موسوم به «دعای شیما» را قبل از هر برنا مه ای می خوانند که این دعا یک دعای ماسونی تمار عیار است... اینکه جاستین بیبر نام یکی از آهنگ هایش را « pray » (دعا) نامیده و در موزیک ویدئوی این آهنگ صحنه هایی از دعا برای سربازان جنایتکار آمریکایی و دعای  دسته جمعی یهودی برای حفظ اسرائیل نمایش داده می شود! اینکه جاستین از همجنسگرایان حمایت دفاع می کند، خود را به شکل دخترها در می آورد و حرکات شیطان پرست ها را انجام میدهد... اینکه کارگردان گروه موسیقی جاستین هم دست بر قضا!!! یهودی از آب درآمده و همچنین یک غول بیابانی که افسر امنیتی و حرفه ای موساد بوده الان کار حفاظت از جاستین را بر عهده دارد. اینکه یک گروه حمایت از مردم فلسطین دست به کار می شوند و سعی میکنند جلوی رفتن جاستین به اسراییل را بگیرند، لذا نامه ای به او می نویسند تحت این عنوان:

جاستین تو می تونی کاری بیشتر از دعاکردن انجام بدهی

Justin Bieber, You Can Choose to Do More than Pray

غافل از اینکه نوجوانی که بیشترین شخصیت سرچ شده در گوگل و پربیننده ترین شخصیت یوتیوب است و 53 میلیون دلار درآمد سالانه او را ثروتمندترین نوجوان هالیوود کرده است گوشش به این حرف ها بدهکار نیست.


 

 

درد نوشت:

- بعد از چند بار دیدن این فیلم مستند تنها چیزی که به آن پی نمی بری همین یهودی بودن و وابسته به لابی صهیونیسم بودن است. جالب اینجاست در اواسط مستند چند نفر اعضای گروه جاستین چند بلیط مجانی کنسرت را به دست تعدادی از دختران نوجوان سیاه پوست میدهند که اتفاقا"!!! یکی از آنها حجاب دارد و مسلمان است و دوستش می گوید که این دختر عاشق جاستیه و حاضره برای او هر کاری بکند و بعد از او می خواهند آهنگ محبوبش را بخواند و او هم انصافا" کم نمی گذارد و می خواند!! در آخر هم به عنوان تشویق و جایزه چند بلیط مجانی برای ورود به کنسرت به آنها داده می شود! واقعا" چه آدم های نازنینی!!! :(

- اسکوتر براون در اوایل فیلم می گوید که وقتی جاستین را از یوتیوب کشف کرد شروع می کند به فکر کردن. این فکر کردنه نتیجه اش شد همین جاستین بیبر عروسک صهیونیسم!

- گذشته از تمام این انتقادها برای تنها کسی که دلم به حالش واقعا" سوخت،... وقتی فیلم های کودکی اش را دیدم که با چه شوقی می خواند و چه صدا و قدرت و شجاعت مردانه ای داشت و چه معصومانه به دوربین نگاه می کرد وقتی مادرش از او می پرسید در آینده دوست داری چه کاره شوی؟ و حتی وقتی در نوجوانی می گوید من با خدا حرف میزنم ولی واقعا" نمی داند این خداست یا دجّال است؟ و وقتی بیرحمانه از زمان کودکی در چنگال صهیونیسم گرفتار می شود،... فقط خود خودِ جاستین بیبر است. 

                                                          اما بی قیدی و رابطه ی جنسی آزاد میان نوجوانان لازمه و جاذبه ی عکس های بیبر است؛ با عرض معذرت او حتی نیازی به بالا کشیدن شلوار خود هم نمیبیند و در اکثر عکس ها و شوها در حال بوسیدن دختران عریان است، البته خرده نگیرید که فرهنگ آنها با ما متفاوت است چون با دیدن عکس ها ثابت میشود که بوسه ها به بوسه ختم نمیشود ...باز بودن و یا شل بودن همیشگی شلوار بیبر حتی صدای وبلاگ نویسان طرفدارش را هم درآورده! عکسهای زیر از وبلاگ طرفداران بیبر : 
                                                                                                                  مذهب دروغین بیبر 
                                  
 
 گفته ی جاستین را بخوانید : من یک فرد مذهبی نیستم. من یک روحانی‌ام ... من باور دارم که یک قدرت بالاتر از هدایت در زندگی همه وجود دارد! من برای تایید کردن دعاهایم به کلیسا نمی‌رم و به جای این کار تمرکز بر دعا کردن به صورت خصوصی با خدا میکنم ... ما آدم‌های مذهبی زیادی داریم. من سعی ندارم به اون‌ها توهین کنم ولی فکر کنم اون‌ها گم شدند و فقط به کلیسا میرن ... ولی برای من اینطور نیست. من به کلیسا نمیرم ولی به جاش تمرکز بر دعا کردن می‌کنم. مردم می‌تونن بگن که «اگر تو به کلیسا نمی‌ری پس مسیحی نیستی!» اما هستم. من با او حرف می‌زنم ! 
  
و باز هم تناقض در نوشته های سایت و گفته های بیبر...
 
                                     
                                                                 
   
         ویکی پدیا : اسکوتر براون مدیر برنامه یهودی جاستین بیبر و کسی که اولین بار استعداد وی را در اینترنت کشف و او را به دنیای حرفه‌ای موسیقی وارد کرد در مصاحبه با روزنامهٔ هاآرتص، نخستین بار پرده از گرایش‌های یهودی جاستین برداشت.[۲۸] همچنین اسکوتر براون در فیلم مستند «جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز» بیان کرد که جاستین قبل از شروع همه کنسرت‌هایش ابتدا دعای «شیما» (نیایش یهودیان) را با گروه موسیقی‌اش زمزمه می‌کند و پس از آن دعای مسیحیان را می‌خواند، اسکوتر براون در بخش دیگری از این فیلم می‌گوید: «کودکانی وجود دارند که قربانی یهودی ستیزی هستند، آن‌ها با دیدن این فیلم با کسی که هم فرهنگ خودشان است آشنا می‌شوند و من هم به همین دلیل احساس خیلی خوبی دارم.[۲۹] و حقیقت ماجرا و خدای واقعی جاستین در عکس زیر:                                                                                                                                                                                                          

                       (علامت ماسونهای شیطان پرست که معرف همه دوستان هست)                                                                                                                                                                                    به نقل از وبلاگ قدم رنجه




طبقه بندی: مقالات شما

ارسال توسط نویسنده
 
تاریخ : یکشنبه 14 خرداد ماه سال 1391

متن زیر یادداشتی است از سوی یکی از جوانان با بصیرت و روشنگر ایرانی که عینا نقل میگردد، سایت "جاستین بیبر عروسک صهیونیسم" همینجا تمایل خود را برای انتشار کلیه مقالات شما عزیزان بازدیدکننده درباره این مهره جدید صهیونیستی اعلام میدارد.

این بار هدف دخترکان شیعه!  (قسمت اول)

 

  این که یهود و صهیونیست از هر وسیله ای برای رسیدن به اهدافش استفاده میکند چیز جدیدی نیست. اما یکی از فتنه های  جدید  بنی اسرائیلی که در دهه ی اخیر رایج شده  ساخت الگوهای کاذب و غیر واقعی و خوراندن این قهرمان دروغین به دیگر کشورهاست.

  این الگوها نمونه های مختلفی دارند و در مجال دیگری به آنها به طور کامل پرداخته خواهد شد نکته ای که در این نوشته  سعی در شفاف سازی آن دارم نشان دادن هدف گذاری یکی از این الگوهای موفق در جامعه ی جهانی و بخصوص  ایرانیست.

  بعد از اجرای موفق تهاجم فرهنگی توسط غرب و هدف گرفتن اعتقاد جوانان این بارغرب سیبل هدف را از جوانان به نوجوانان و بخصوص دختر بچه های ایرانی تغییر داده است.

جاستین بیبر عروسک جدیدیست که توسط صهیونیسم برای بازی با افکار و احساسات دختران ایرانی طراحی شده. امروز دختری که تازه پا به سن بلوغ و شناخت جنس  مخالف میگذارد و احساسات جنسی و عاطفی اش در حال شکل گیریست با جاستین بیبر روبرو می شود. آیا می دانید جاستین را به چه اسمی صدا میزنند؟ دوست پسر!

 

  کاور آلبوم جدید جاستین بیبر به نام "دوست پسر" که همانند آلبومهای قبلی او با هدف اشاعه روابط نامشروع  و فساد اخلاقی میان نوجوانان منتشر شده است.

 

  در اکثر عکس های این پسر 18 ساله کلمه ی( بوی فرند) یا دوست پسر نقش بسته، پسری تقریبا خوش چهره و خوش لباس و البته مورد حمایت رسانه های غربی که به راحتی در دل دختران جا باز میکند و میفهماند که باید دوست پسر داشته باشی.  

  بحث جاستین بیبر بحث طولانی و عجیبیست که سعی میکنم در یک قسمت آن را تمام کنم. ابتدا نحوه ی معرفی جاستین برای ایرانی جماعت توسط ویکی پدیا و نشان دادن دروغ پردازی و نقشه های شیطانی آن برای جذب دختران ایرانی :

 

 

 

  وقتی در مورد جاستین تحقیق میکردم طبق معمول ویکی پدیا اولین سایتی بود که ظاهر شد و بعد از خواندن اطلاعات ویکی پدیا متوجه تناقض های بسیاری شدم که انسان را حیرت زده می کند. دوستانی که شک دارند خودشان امتحان کنند.

  اول اینکه جاستین برای فارسی زبانان(ایرانی) که حداکثر در دنیا نود میلیون نفر هستند در ویکی پدیا بدون احتساب منابع با سه هزار و سیصد و هشتاد و چهار کاراکتر(کلمه) معرفی شده! یعنی ویکی پدیا تا جایی که توان داشته سعی کرده او را به فارسی زبانان معرفی کند. برای روشن شدن دسیسه ی آشکار غرب علیه ایران به آمار کاراکترهای دیگر زبانها توجه کنید: برای نمونه چند زبان آورده شده است

 

فارسی : 3384 کارکتر برای جمعیت حداکثر 90 میلیون نفر

آفریقایی : 216 کارکاتر

عربی : 60 کاراکتر آمار دقیقی در دست نیست اما 250 میلیون تخمین زده میشود

آذربایجانی : 270 کاراکتر

انگلیسی : 3370کاراکتر

بلاروسی : 170کارکتر

ژاپنی : 2916کاراکتر جمعیت 125.77 میلیون نفر

روسی : 158 کاراکتر جمعیت142 میلیون نفر

چینی : 236 کاراکتر جمعیت یک میلیارد و 370 میلیون و 536 هزارو 875 نفر 

 

 

جیمی وِلز بنیانگذار ویکیپدیا در کنار شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی 

 

  با یک مقایسه سر انگشتی بین جمعیتها و تلاش ویکی پدیا در جلب نظر مخاطبان این حقیقت روشن می شود که این سایت سرمایه گذاری زیادی برای معرفی این شخص به کابران ایرانی داشته و تا جایی که توانسته همه ی ابعاد زندگی او را توضیح داده در حالی که برای دیگر زبانها به ذکر این نکته که او خواننده ای کانادایی است اکتفا کرده. 

 

 دروغ های ویکی پدیا

 

 

 

 

  سابقه و سیاست سایت ویکی پدیا بر هیچ کس پوشیده نیست، اما نکته ی قابل توجه در معرفی بیبر به مخاطبان ایرانی مظلوم نمایی وارائه ی یک چهره ی مثبت و دیندار از اوست چرا که ایرانی ها و بخصوص کودکان ذاتا دنبال انسان های پاک هستند و نه انسانهای کثیف و بد ذات . 

 

  اولین دروغ ویکی پدیا مربوط است به اسکوتر براون که ویکی پدیا او را استعداد یاب و مشهور کننده ی جاستین معرفی کرده ، متن ویکی را بخوانید : 

 

"او(جاستین) در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد..."

 

حال شناسنامه ی این شخص به نوشته ی خود ویکی پدیا :

 

  اسکات شموئیل براون معروف به اسکوتر براون زادهٔ ۱۸ ژوئن۱۹۸۱ (‎۲۸ خرداد ۱۳۶۰) یک مدیر برنامه و استعداد یاب آمریکایی-یهودی‌تبار است. بیشتر معروفیت او به خاطر کشف استعداد جاستین بیبر است.
وی در خانواده‌ای یهودی-مجارستانی به دنیا آمد. پدر بزرگش در مجارستان سرباز بود و اجدادش تا سال ۱۹۵۶ در مجارستان زندگی می‌کردند. مادربزرگش از بازماندگان هولوکاست است. اجداد اسکات در ماجرای انقلاب ۱۹۵۶ مجارستان به آمریکا می‌گریزند. پدر اسکات در آمریکا یک دندانپزشک است.  

 

جاستین بیبر و اسکوتر براون

 

و بخوانید مصاحبه ی اسکوتر را با روزنامه ی اسرائیلی "تابلِت" : 

 

  جاستین بیبر، تقریبا یهودی است، این را مدیر برنامه ی "کاملاً یهودی" این خواننده میگوید :"جاستین دعای شیما(نیایش سنتی یهود) را قبل از همه ی اجراهایش می خواند، او اول یک نیایش مسیحی میخواند و سپس شیما را زمزمه میکند." این را اسکات "اسکوتر" براون میگوید که نام واقعی او شموئیل بن إلیزر است، جوان 28 ساله ای که عامل معرفی این سوپر استار 16 ساله به جهانیان بوده است : او ویدئوهایی که مادر جاستین در یوتیوب قرار داده بود کشف کرد و حالا مدیر جاستین است. او همچنین به دلیل دعای شیما که به جاستین یاد داده است حال دیگر برادر خونی او هم محسوب میشود. براون همچنین یک وعده هم میدهد: "ما برای اجرا سال آینده به اسرائیل خواهیم آمد، من میخواهم که اسرائیل را حمایت کنم، تل آویو آماده باش!". 

 

  اینها در حالیست که در سراسر مقاله ی ویکی پدیا این مطلب القا شده که جاستین با اسرائیل هیچ رابطه ای ندارد؛ که در جای دیگری به این مطلب پرداخته خواهد شد. 

 

به نقل از وبلاگ "قدم رنجه"

 




طبقه بندی: مقالات شما
ارسال توسط نویسنده
 
تاریخ : جمعه 5 خرداد ماه سال 1391

در مورد مردانی که خود را شبیه زنان می سازند  

 

در روایتی از امام علی(ع) می خوانیم که فرمود: از پیامبر(ص) شنیدم چنین می گفت: «لعن الله المشتبهین من الرجال بالنساء و المشتبهات من النساء بالرجال؛ لعنت خدا بر آن مردانی باد که خود را شبیه زنان می سازند و لعنت خداوند بر زنانی باد که خود را شبیه مردان می کنند» (وسائل الشیعه، ص 255، ح 14)   

 

 

در مورد اجتناب از نگاه شهوت‌آمیز به پسرها  

 

مراقب نگاه خود باشید و همان طور که از نگاه شهوت آمیز به جنس مخالف اجتناب می‌کنید از نگاه هوس آلود به پسرها نیز بپرهیزید چون از نظر شرعی، نگاه از روی شهوت به همجنس هم حرام است. رسول اکرم صلی الله وعلیه و آله فتنه جوان زیبا را از فتنه دختر باکره بیش‌تر دانسته است (وسائل الشیعه، ج 14، ص 257). 

 

لینک به منبع




طبقه بندی: هشدار
ارسال توسط نویسنده
 

   

 

در صحنه هایی از موزیک ویدئوی دعا(pray) جاستین بیبر قبل از کنسرت در پشت صحنه دیده میشود که دست در دست اعضای گروهش مشغول دعا کردن است، این صحنه ها درواقع مربوط به اجرای مراسم دعای "شیما" است که اسکوتر براون به جاستین آموزش داده و او آنرا به همراه گروهش قبل از هر اجرا میخواند، این دعا چنین آغاز میشود:  

 


Sh'ma Yis'ra'eil Adonai Eloheinu Adonai echad.Hear, Israel, the Lord is our God, the Lord is One




 حضور جاستین بیبر و هیئت اسرائیلی در کنار دیوار ندبه و اجرای مراسم دعا، بیت المقدس، فلسطین اشغالی/ صهیونیستهای اشغالگر به فلسطینیان قدس اجازه ورود به این مکان را نمیدهند   

جاستین بیبر در حال بازدید از موزه دروغین هلوکاست - فلسطین اشغالی
 

جاستین بیبر در حال بازدید از موزه دروغین هلوکاست Yad Vashem - فلسطین اشغالی -  ۲۰۱۱

 

و این چنین بود که طرفداران ساده لوح جاستین بیبر او را یک انسان خداجو و صلح دوست دانسته و به پیروی از او دعای "شیما" را هر روز زمزمه میکنند تا صهیونیستهای جنایتکار در پشت پرده این معصومیت و رنگ و بوی الهی(!) به قتل و کشتار و چپاول ملتها ادامه دهند...  


و امّا.....
در لابه لای صحنه های این موزیک ویدئو تصاویر گریه و در آغوش کشیدن سربازان اشغالگر آمریکایی توسط خانواده هایشان در هنگام بازگشت به آمریکا نمایش داده میشود(بمیرم الهی!) و سپس جاستین این جمله را میخواند :Soldiers are dying... "سربازان در حال کشته شدن هستند"، بعد جاستین در حال دست دادن و گرفتن عکس یادگاری با سربازان نیروی هوایی آمریکا در کنار جنگنده نمایش داده میشود! واقعا شرم آوره، آخه ریاکاری تا چه حد؟ اصلا معلوم هست این سربازان متجاوز در افغانستان و عراق و جاهای دیگه دنیا چه غلطی دارند میکنند؟ لابد اینها همان فرشتگان صلح و دموکراسی اند که از طرف شیطان بزرگ مامور شده اند برای برقراری صلح و دوستی، هر روز مسلمانان و انسانهای بیگناه دیگری را در سرتاسر جهان بکشند....
و حالا جاستین زبان آنها شده!.....
متن آهنگ "دعا" :  

The "Pray" lyrics by Justin Bieber 

 

 Its in the papers

Its on the tv
Its everywhere that I go (HE IS DAMN RIGHT IN THIS ONE! CHILDREN WERE ACTUALLY CRYING AND DYING IN THE GAZA STRIP WHEN HE WAS HAVING FUN IN TEL-AVIV)1
Children are crying(OOPS! HE DIDNT MEAN PALESTINIAN ONES)1
Soldiers are dying (FOR OCCUPYING MUSLIM TERRITORIES LIKE PALESTINE, IRAQ,AFGHANISTAN AND KILLING MORE AND MORE MUSLIM CIVILIANS)1
Some people dont have a home (This one was very funny Justin, so what about Palestinian people who dont have homes and you support their land's occupier The Zionist-Racist regime of Israel?)1



Thank you US military for killing so many civilians all over the world


خانه خدا یا استراحتگاه متجاوزین به مسلمین؟ :




سرباز آمریکایی در افغانستان پس از ت*ج*ا*و*ز به جوان افغان 

 

 

جاستین بیبر = عروسکی بزک شده برای جلب نظر کودکان جهان به سوی ارزشهای منحط امپریالیسم آمریکایی-صهیونیستی (س*ک*س ، دنیا پرستی، مدگرایی، ...)

 

جاستین تو برای سربازان اشغالگر و متجاوز آمریکایی دعا کن من هم برای خلاص شدن بشریت از شر حکومتهای غارتگر دعا میکنم! 

 

تبلیغ رسمی ماسونی برای آهنگ "دعا"

تبلیغ رسمی آهنگ "Pray"-"دعا"، علامت ماسونی ظهور نور لوسیفر از پشت کره زمین(نماد ظهور ضد مسیح) به همراه ستاره پنج پر معکوس(نماد شیطان) --->برای ظهورش دعا کنیم!؟؟؟

PRAY FOR LUCIFER(SATAN)'S LIGHT TO ARISE SOONER




طبقه بندی: موزیک ویدئو
ارسال توسط نویسنده
 
تاریخ : جمعه 8 اردیبهشت ماه سال 1391

 

دان کانتر "Dan Kanter"، متولد 1981 در اتاوا/ کانادا، یهودی صهیونیست و رهبر ارکستر جاستین بیبر و همچنین گیتاریست گروه، وی همان شخصی است که جاستین بیبر با کلاه یهودی در عروسی وی شرکت کرده بود، وی در کنسرت تل آویو و در ابتدای کنسرت به همراه جاستین بیبر آهنگ ‘Hatikvah’ یا همان سرود ملی رژیم صهیونیستی را برای 40000 نفر حضار کنسرت اجرا کرد.  

اسکوتر براون (مدیر برنامه و سرمایه گذار جاستین بیبر) بعدها در مصاحبه با ژورنال یهود گفت:   

 

The statement [of support for Israel] was made when my guitarist walked on stage at the beginning of the show and played ‘Hatikvah’ to 40,000 people in the style of Jimi Hendrix,” 

"اعلام حمایت از اسرائیل در کنسرت تل آویو جاستین هنگامی صورت گرفت که گیتاریست من در ابتدای کنسرت به روی سن رفت و "هاتیکوا" را برای 40000 نفر اجرا کرد..."  

 

لینک به منبع  : دان کانتر، پدر موسیقی جاستین بیبر

Justin Bieber’s Musical Father Figure, Dan Kanter

http://www.jewishjournal.com/the_ticket/item/justin_biebers_musical_father_figure_dan_kanter_20110518/ 

 

لینک به ویدئو : اجرای سرود ملی رژیم صهیونیستی توسط جاستین بیبر و دان کانتر در کنسرت تل آویو   

Justin Bieber & Dan Kanter Sing Hatikva live in Tel Aviv

www.youtube.com/watch?v=kOY_ciaMdUM  

 

 

 جاستین بیبر و دان کانتر در حال اجرای کنسرت 

 

 جاستین بیبر و دان کانتر در عروسی کانتر

 

 

جاستین بیبر با کلاه یهودی در عروسی دان کانتر شرکت کرد




طبقه بندی: جاستین بیبر و لابی صهیونیستی
ارسال توسط نویسنده
 

دیدار جاستین بیبر با آدمیرال مایک مولن رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا 

 

گفته شده که "جاس جون" در این دیدار به ژنرال مایک مولن قول داده دفعه بعدی که قرار شد برای انسان دوستی و صلح (!) بخواند در موزیک ویدئویش از سربازان ارتش آمریکا استفاده بیشتری بکند البته با این شرط که ارتش آمریکا تا اون موقع رکوردش را در قتل عام مسلمان در افغانستان و پاکستان شکسته باشد. در این دیدار ژنرال مایک مولن ابراز خرسندی کرد که صحبتهای جاستین بیبر با شیطان و دعاهایش برای ضد مسیح سبب قوت قلب سربازان آمریکایی برای جنایت بیشتر در سراسر دنیا شده است. 

  

جاستین بیبر در حال بازدید از موزه دروغین هلوکاست Yad Vashem - فلسطین اشغالی -  ۲۰۱۱

 

و این چنین بود که طرفداران ساده لوح جاستین بیبر او را یک انس<
نظر.....................یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

طناز
ساعت4:36---26 شهريور 1392
Vaaay delam baraye pesare sookht

طناز
ساعت4:35---26 شهريور 1392
Vaaay delam baraye pesare sookht

طناز
ساعت4:34---26 شهريور 1392
Vaaay delam baraye pesare sookht

جاستین
ساعت12:01---25 مرداد 1391
ااااااااااااااااااااااااااااابه جاستین من توهین میکنی دوستان و این دختر خیلی قدیمی و چرتوپرته اگه مردی این نظر رو تایید میکنیا پاسخ:ببین اقا جاستین من توهین نکردم اینی که نوشتم حقیقت زندگیشه برداشت شما اشتباهه و.....من مرد نیستم ولی با تاییدم نشون دادم که هیچ پسری نمی تونه از دخترا رشفه بگیره تایید کردم چون میدونم پای رفقام با این حرفات نمی لرزه برو اقا جون برو خدا روزیت رو یه جا دیگه بده

cepede
ساعت14:57---18 مرداد 1391
وای من قبلا عاشقش بودم مرسی سلنا جان اگاه شدم حالا دیگه سلنا گومز رودوس دارم اه اه اه چه پسر بدیه این جاستین
پاسخ:بله من کلا همه رو اگاه میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 13 مرداد 1391برچسب:, توسط سلنا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.